فروش خانه و آپارتمان در دبی | خرید آپارتمان در دبی

چرا دبی به شهر گرانی تبدیل شده است و هزینه های بالایی دارد؟

چرا دبی به شهر گرانی تبدیل شده است و هزینه های بالایی دارد؟

چرا دبی به شهر گرانی تبدیل شده است و هزینه های بالایی دارد؟

خرید خانه در دبی

با توجه به اینکه کشور امارات پیشرفته و دارای سطح زندگی مطلوبی است هزینه های زندگی در آن بسیار بالا می باشد. اگر قصد دارید که به این کشور مهاجرت و یا سفر کنید قبل از آن در مورد هزینه ها اطلاعات به دست بیاورید.

به دلیل اینکه این کشور راغبان و مشتاقان زیادی برای مهاجرت به دلیل پر زرق و برق بودن و رفاه بالا دارد دولت این کشور قوانینی نسبتا سخت گیرانه برای مهاجرین و پذیرش آنها وضع کرده است.

به دلیل اینکه سرمایه داران بسیار ثروتمند و ابر تاجران در این کشور فعالیت دارند آن را به کشوری بسیار گران تغییر داده اند به طوری که هزینه های حمل ونقل، خورد و خوراک، سلامت و بهداشت، مسکن، تحصیل، مالیات بسیار بالاست.

از آنجایی که دبی قطب اقتصادی این کشور محسوب می شود نیز شهر گرانی به نسبت سایر شهرهای کشور امارات می باشد و هزینه زندگی در آن بیشتر است.

شرایطی برای افراد خارجی و ایرانیان در شهر دبی ایجاد شده است تا بتوانند در این شهر خانه خریداری کنند و هزینه ملک را به صورت چند دوره پرداخت کنند.

دبی از نظر مساحت بعد از ابوظبی بزرگترین شهر کشور امارات می باشد ولی پر جمعیت ترین شهر این کشور است.

به گفته ی برخی از فعالان در زمینه ی املاک دبی قیمت مسکن در دبی نسبت به گذشته افزایش داشته و سرمایه گذاران کمتری در آن علاقه به خرید ملک پیدا کرده اند به همین دلایل دولت شرایط ویژه ای برای خرید خانه در دبی ایجاد کرده است.

چرا دبی به شهر گرانی تبدیل شده است و هزینه های بالایی دارد؟

برای مثال می توان با پرداخت 20 الی 30  درصد کل پروژه با سود آن را فروخته و یا پس از پرداخت کامل و تحویل آپارتمان خود توسط شرکت سازنده آن را اجاره داده و سود به دست می آورید.

با این شرایط حتی می توان صاحب لوکس ترین آپارتمان که توسط سازنده های بسیار معتبری اجرا شده است، بشوید و خود در  آن زندگی کرده و اقامت امارات را به دست آورده و یا اگر قصد استفاده شخصی ندارید آن را اجاره دهید.

اگر قصد خرید سویت در دبی و یا قصد خرید خانه در دبی را دارید و به دنبال شرکتی معتبر با شرایط مناسب می باشید، با ما از طریق واتساپ ارتباط حاصل فرمایید تا شما را با قیمتها و پروژه های موجود آشنا کنیم.

برای مشاوره و خرید خانه  در دبی با ما تماس بگیرید.

پست های مرتبط

انواع اقامت در امارات
اقامت از طریق کار و تحصیل
خرید ملک در دبی
سوالی دارید ؟ پیام از طریق واتساپ