فروش خانه و آپارتمان در دبی | خرید آپارتمان در دبی

خرید ملک در دبی داماک و عزیزی

خرید ملک در دبی داماک و عزیزی

خرید ملک در دبی داماک و عزیزی

در این نوشتار قصد داریم که در مورد خرید ملک در دبی از طریق شرکت داماک و عزیزی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.
شرکت داماک و عزیزی از شرکت های معتبر و معروف در زمینه ساخت و ساز و خرید و فروش املاک و مستغلات در دبی می‌باشند که کمتر کسی است که با نام آنها آشنا نباشد.
در سالهای اخیر دولت دوبی به دلایلی اخذ اقامت کشور امارات را برای مهاجران سخت کرده است به طوری که هم اکنون با دشواری می توان اقامت کشور امارات را دریافت نمود.
شرکت های داماک و عزیزی از طریق خرید ملک در دبی این امکان را فراهم کرده اند که بتوان اقامت کشور امارات متحده عربی را به دست آورده و در آنجا به کار و زندگی و تحصیل مشغول شد.

اطلاعاتی در مورد دوبی

دوبی شهری است که در امارات واقع شده و یکی از معروف ترین منطقه هایی است که در سال های اخیر از لحاظ اقتصادی و امکانات و تکنولوژی پیشرفت بسیاری کرده است به همین دلیل مهاجران زیادی از کشورهای مختلف به این کشور جهت اقامت و کسب کار می آیند.
واضح است که سرمایه گذاری در چنین منطقه ای سود بالایی را برای سرمایه گذار با توجه به رشد اقتصادی و رونق بخش تجاری و گردشگری به دنبال خواهد داشت.
از طرفی دولت دوبی برای رشد اقتصادی بهتر و رونق بخشیدن بیشتر به اتباع خارجی اجازه اقامت از طریق خرید ملک در دبی از داماک و عزیزی را فراهم کرده است.

چه نوع ویزای اقامتی با خرید ملک در دبی از داماک و عزیزی دریافت میشود؟

  • بعد از خرید ملک در دبی می توان جهت دریافت مجوز ویزای اقامتی اقدام کرد که مدت زمان این ویزا به ارزش ملک خریداری شده بستگی دارد.
  • حداقل مبلغ خرید ملک در دبی جهت دریافت ویزا ۷۵۰ هزار درهم می باشد که شامل اقامت شش ماهه میشود که می توان آن را تمدید نمود.
  • با این نوع ویزا اجازه کار به خریدار داده نمی شود

چه مدارکی جهت اخذ ویزا مورد نیاز است؟

  • اولین مورد از مدارک مورد نیاز سند ملک می باشد
  • قرارداد نامه که از بنگاه املاکی دبی باید گرفته شود
  • عکس از پاسپورت
  • شش قطعه عکس

خرید ملک در دبی داماک و عزیزی

اقامت دائم در دبی

ذکر این نکته ضروری است که اقامت دائم در دبی بسیار دشوار می باشد و تنها کسانی که ۳۰ سال در این کشور زندگی و کار کرده‌اند می توانند اقامت دائم امارات را دریافت کنند بنابراین با خریدن ملک با هر مبلغی در دبی نمی توان اقامت دائم و شهروندی این کشور را به دست آورد و با خرید ملک تنها می توانن اقامت موقت که قابل تمدید است را دریافت نمود.

مزیت های دریافت ویزای اقامتی امارات از داماک و عزیزی

با اخذ این ویزا می توانید در این کشور اقامت کرده و همچنین برای همسر و فرزندان پسر زیر ۲۵ سال و فرزندان دختری تا هر سنی به شرطی که مجرد باشند نیز ویزای اقامتی دریافت نمایید.
جهت خرید ملک در دبی و گرفتن اقامت از این طریق می توانید از طریق واتس آپ در ارتباط باشید تا بعد از بررسی شرایط شما به کارشناس مربوطه در شرکت داماک و عزیزی دوبی ارجاع داده شوید.
لطفا شرایط خود را در مورد بودجه ی در نظر گرفته شده تان برای خرید ملک در دبی و نیز نوع ملک درخواستی را توضیح دهید تا شما را بهتر راهنمایی کنیم.

پست های مرتبط

مراکز توریستی مهم در امارات دبی
فروش ملک در دبی
مراحل فروش سوئیت در دبی
سوالی دارید ؟ پیام از طریق واتساپ