فروش خانه و آپارتمان در دبی | خرید آپارتمان در دبی

ارزانترین خانه در دبی

ارزانترین خانه در دبی

ارزانترین خانه در دبی

بیشتر افرادی که مایل به خرید خانه در کشورهای خارجی از جمله دبی هستند، تصور می کنند که قیمت خانه در دبی خیلی گران می باشد. در این قسمت به بررسی قیمت ارزانترین خانه ها در دبی می پردازیم.

شاید در گذشته قیمت خانه ها در دبی بسیار بالا بود اما امروزه در مقایسه با کشورهای دیگر بازار املاک دبی قیمت پایینتری را ارایه می دهد.

بهترین راه برای اقامت در دبی

از بهترین راه ها برای گرفتن اقامت و سرمایه گذاری در دبی خرید خانه در دبی می باشد در ادامه به معرفی مناطقی که آپارتمان و خانه های ارزانتری به نسبت دیگر مناطق دبی وجود دارد، می پردازیم.

الفورجان

در حال حاضر و در بین پروژه های ساخته شده، منطقه ای که ارزانترین خانه در دبی را دارد در فورجان دبی می باشد. الفورجان (که به سادگی فورجان (Furjan) نامیده می شود) یک منطقه مسکونی پرجنب و جوش و محبوب در دبی است که توسط توسعه دهنده استاد نخیل اداره می شود.

فورجان در کدام منطقه دبی می باشد؟

با هدف ایجاد یک جامعه ویلایی دوستانه، فورجان بین جاده شیخ زاید و جاده شیخ محمد بن زاید واقع شده است. ارزانترین خانه در دبی در این منطقه مربوط به سویت ها و یا همان استدیو ها می باشد که متراژ کوچکی داشته و مناسب افراد مجرد و یا کم جمعیت است.

شرکت عزیزی دبی

این واحدها هم اکنون توسط شرکت عزیزی دبی که یکی از بنام ترین و بهترین شرکت های املاکی در دبی می باشد، به فروش می رسد.

 ارزانترین خانه در دبی

حداقل قیمت ارزانترین خانه در دبی

حداقل قیمت ارزانترین سویت و خانه در فورجان دبی برابر 440 هزار درهم می باشد که بسیار لوکس و تمیز بوده و داخل آن ها دارای چیدمان و مبلمان می باشد.

امکانات آپارتمان ها در دبی

این سویت ها و آپارتمان ها علاوه بر موقعیت مکانی مناسبی که دارند ، همچنین دارای امکانات رفاهی و تفریحی در داخل محوطه خود هستند، از جمله باشگاه ورزشی، باغ های محوطه و پارکینگ و استخر و غیره.

قیمت ارزانترین خانه ها در مناطق دیگر دبی

مناطق دیگری در دبی هستند که قیمت خانه ها در آن نیز جزو ارزانترین ها محسوب می شود. در ادامه به بررسی این مناطق که ارزانترین خانه ها در دبی را دارند ، می پردازیم:

  • دیره
دیره هم اکنون اهمیت خود را نسبت به گذشته ندارد اما هنوز هم جزو مناطق توسعه یافته می باشد که مترو های زیرزمینی و مراکز خرید مختلفی در آنجا وجود دارد.
این منطقه در کنار خلیج فارس و نهر و شارژ در دبی می باشد و به فرودگاه دبی نیز نزدیک است. هزینه زندگی در این منطقه مناسب بوده و این منطقه دارای ارزانترین املاک در دبی هستند.
هم اکنون ارزش این منطقه به خاطر بندر سعید می باشد که حمل و نقل دریایی و کشتیرانی ها در آن فعال است.
  • جمیرا
جمیرا یکی از مناطقی است که دارای امکانات تفریحی بالایی می باشد و اکثر هتل هایی که دارای پنج ستاره هستند در این قسمت تاسیس شده اند.
جمیرا دهکده ای است که افراد زیادی تعطیلات خود را در این منطقه می گذرانند. این دهکده مناسب افرادی است که جهت سرمایه گذاری در دبی به دنبال ارزان ترین خانه ها در دبی می باشند.
  • منطقه اینترنشنال سیتی در دبی
این منطقه را میتوان پایتخت خانه های ارزان در دبی دانست که برای سرمایه گذاری و بازدهی سود از آن بسیار مناسب می باشد و به همین دلیل تقاضای خرید ملک در این منطقه در بین افراد و مهاجران بسیار بالا بوده و به همین دلیل می توانید سرمایه خود را با اطمینان کامل در این منطقه به کار گیرید.
این منطقه در دبی نیز دارای ارزانترین خانه ها در دبی می باشد که معماری خاصی داشته اند و این منطقه به قسمت پارک سافاری دبی آکادمیک سیتی نیز نزدیک می باشد. در این منطقه استودیو هایی با طراحی های بسیار زیبا و خاص وجود دارد که قیمت آنها بسیار مناسب می باشد.
املاک این قسمت از دبی توسط تیم نخیل که یکی از معتبرترین شرکتهای سازنده در دبی می باشد توسعه یافته است.

خرید خانه در دبی

اگر قصد خرید خانه در دبی دارید و می خواهید از امکانات رفاهی و منطقه و قیمت پروژه ها در دبی اطلاعات کسب کنید و بیشتر با ارزانترین خانه ها در دبی آشنا شوید، می توانید با کارشناسان ما مشاوره رایگان انجام دهید.

روش های گرفتن اقامت دبی

برای خرید خانه در دبی با ما تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید خانه ارزان در قبرس شمالی نیز با ما در ارتباط باشید

2 دیدگاه

  • مریم اسفندیاری
    9 شهریور 1402 در 8:10 ق.ظ پاسخ

    سلام وقت بخیر ببخشید لطف میکنید قیمت خانه های دوخوابه یا سه خوابه بگید برای خرید وچطورمیشه ازنزدیک این آپارتمان هارودید؟

    • 24 شهریور 1402 در 10:20 ب.ظ پاسخ

      سلام
      لطفا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید تا مشاوران شما را در زمینه خرید ملک در دبی و قیمت آپارتمان ها راهنمایی نمایند

دیدگاهتان را بنویسید

پست های مرتبط

فروشگاه های معروف در دبی
هایپرمارکت های دبی
مزایای خرید ملک در امارات
سوالی دارید ؟ پیام از طریق واتساپ